Serwis i reklamacje

Reklamacja transportowa

  • Przy odbiorze przesyłki widzisz, że opakowanie jest uszkodzone.

Jeśli zauważysz uszkodzenia opakowania, spisz z kurierem protokół szkody. Kurier nie może odmówić spisania protokołu szkody jeśli stan opakowania zewnętrznego wskazuje na uszkodzenie. Zalecamy wykonanie kilku zdjęć uszkodzenia.
Odpowiedzialność za ustalenie stanu opakowania w trakcie dostawy leży po stronie Odbiorcy.
Jeżeli stwierdzisz, że uszkodzenie opakowania mogło spowodować uszkodzenie zawartości, masz prawo odmówić przyjęcia przesyłki.
W przypadku odmowy przyjęcia przesyłki, skontaktuj się z nami poprzez:
wyślij e-mail (info@wyposazeniepro.pl) zawierający:

    • imię, nazwisko;
    • nazwa firmy, NIP;
    • nr telefonu, adres e-mail;
    • nr zamówienia, faktury;
    • nr konta konta bankowego – w przypadku płatności “za pobraniem”;
    • nazwa towaru;
    • powód odmowy przyjęcia przesyłki;
    • (opcjonalnie) zdjęcia dokumentujące uszkodzenia przesyłki.

 

  • Uszkodzenie towaru przy nieuszkodzonym opakowaniu.

Jeżeli po rozpakowaniu przesyłki okaże się, że produkt jest uszkodzony, mimo że opakowanie nie wykazywało widocznych śladów uszkodzenia, skontaktuj się z nami poprzez:
wyślij e-mail (info@wyposazeniepro.pl) zawierający:

    • imię, nazwisko;
    • nazwa firmy, NIP;
    • nr telefonu, adres e-mail;
    • nr zamówienia, faktury;
    • nr konta konta bankowego – w przypadku płatności “za pobraniem”;
    • nazwa towaru;
    • opis uszkodzenia;
    • zdjęcia dokumentujące uszkodzenia towaru.

Przejmujemy na siebie wszystkie formalności związane z reklamacją przesyłki, w związku z tym otrzymasz od nas “Oświadczenie o przekazaniu uprawnień do reklamacji“, które umożliwi nam samodzielne dochodzenie roszczeń od przewoźnika.

 

Reklamacja towaru

  • Reklamacja towaru jest możliwa w przypadku:
    • wady fizycznej produktu (uszkodzenie, nieprawidłowe działanie, brak elementów);
    • niezgodności towaru z opisem lub zamówieniem;
    • wady ujawnionej w trakcie użytkowania w okresie gwarancji.

Jeśli wystąpiła którakolwiek z powyższych sytuacji, skontaktuj się z nami za pomocą:
wyślij e-mail (info@wyposazeniepro.pl) zawierający:

    • imię, nazwisko;
    • nazwa firmy, NIP;
    • nr telefonu, adres e-mail;
    • nr zamówienia, faktury;
    • nr konta konta bankowego – w przypadku płatności “za pobraniem”;
    • nazwa towaru;
    • powód reklamacji;
    • zdjęcia reklamowanego towaru.

Zwrot środków
Po pozytywnej weryfikacji przesyłki zwrócimy należność w ciągu 14 dni w ten sam sposób, w jaki dokonana została płatność (z wyjątkiem opcji “za pobraniem”, gdzie zwrot następuje na wskazany nr rachunku bankowego).

Mój koszyk
Twój koszyk jest pusty.

Wygląda na to, że nie dokonałeś jeszcze wyboru.